Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Evästeasetuksesi on tallennettu.
facebook twitter

Vesihuoltolaitosten yhteisiin viestintähankkeisiin etsitään osallistujia

Vesilaitosyhdistys on koonneet VVY:n tietoon tulleita viestintään liittyviä hankeideoita ja kartoittaa nyt vesihuoltolaitosten kiinnostusta lähteä työstämään hankkeita yhteistyössä eteenpäin.

Vesilaitosyhdistys koordinoi hankkeiden jatkovalmistelua kutsumalla hankkeista kiinnostuneet vesihuoltolaitokset kokoukseen keskustelemaan hankkeiden edistämisestä vesihuoltolaitosten välisinä yhteishankkeina. Mikäli olet kiinnostunut osallistumaan hankkeiden kehittelyyn ja toteuttamiseen, täytä yhteystietosi alle. Ilmoittautuminen ei edellytä sitoutumista hankkeeseen, vaan ilmoittautuneiden kesken sovitaan yhteinen kokous, jossa hankeen jatkovalmistelusta keskustellaan ja sovitaan yhteisesti.  VVY järjestää Teams-suunnittelukokouksen vesihuoltolaitosten kesken eniten kiinnostusta saaneen hankkeen/hankkeiden tiimoilta:

Viestinnän hankeideat alla:

  • #vesihuoltotietoisku, hankkeessa tuotetaan tietoa vesihuoltotietoa asiakkaille (mittareiden   jäätyminen, tonttijohtojen saneeraus, mittarilukeman tarkistus, tiedotusmateriaali vesikalusteiden kunnossapidosta)
  • Arjen luksus hyvä hanavesi / mitä vesimaksulla saa - kampanja (tavoitteena vesilaitoksen ydintoiminnan arvostuksen nostaminen)
  • Vesilasku havainnolliseksi hanke (tavoitteena laatia malli, jonka avulla vesimaksujen rakennetta kuvattaisiin havainnollisesti)
  • Materiaalia lapsille ja koululaisille
  • Nuorten suunnittelema kampanja nuorille
  • Usean vuoden kestävää viestintää vesihuollon merkityksestä yhteiskunnassa paikallisuus huomioiden, kts.alustava hankesuunnitelma 
  • Vesihuoltoalan työpaikat näkyväksi -kampanja
  • Selvitys vedenkäyttäjien tietotoiveista
  • Helposti ymmärrettävät selostukset talousveden laatumuuttujista. Työn tuloksia mahdollisuus hyödyttää mm. nettisivuilla talousvesianalyysitietojen ohessa.
  • Yhteisiä malleja tiedottamiseen ja asiakasviestintään
  • Vaikuttajaviestintää nuorille somessa -kampanja

Linkki kyselyyn/ilmoittautumiseen tässä.

Jaa sivu:

Tulosta