Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Evästeasetuksesi on tallennettu.
facebook twitter

Valtakunnallinen kuluttajaneuvonta

Valtakunnallinen kuluttajaneuvonta on tarkoitettu myös vesihuoltolaitosten kuluttaja-asiakkaille. Tavoitat kuluttajaneuvojan nopeimmin puhelimitse soittamalla numeroon 029 553 6901 (arkisin 9–15).

Valtakunnallinen kuluttajaneuvonta on sitä varten, että kuluttaja voi ottaa sinne yhteyttä kuluttajan ja yrityksen välisessä erimielisyydessä, jos yhteydenotto yritykseen ei tuota toivottua tulosta. Kuluttajaneuvonnasta saa tietoa kuluttajan oikeuksista ja sovitteluapua kuluttajan ja yrityksen väliseen riitaan.Kuluttajaksi katsotaan luonnollinen henkilö, jolla on sopimus yrityksen tai esim. vesihuoltolaitoksen kanssa palvelun toimittamisesta ja käyttämisestä. Kilpailu- ja kuluttajaviraston verkkosivulla on ohjeita, miten edetä, linkissä https://www.kkv.fi/kuluttajaneuvonta/.  Sivustolla on myös kuluttajaneuvonnan yhteystiedot.

Vesilaitosyhdistyksellä ei ole vastaavaa palvelua, vaan yhdistyksen jäsenpalvelut on tarkoitettu ainoastaan jäsenlaitoksille.   

 

 

 

Jaa sivu:

Tulosta