Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Evästeasetuksesi on tallennettu.
facebook twitter

Vesitekniikka-kampanja ilmestyi

Mediaplanetin erikoisjulkaisussa ajankohtaista asiaa vesihuollosta ja sen tulevaisuuden näkymistä. Pääkirjoituskirjoittajana Olli-Matti Verta, vesitalousjohtaja, Maa- ja metsätalousministeriö. Haastattelussa VVY:n toimitusjohtaja Osmo Seppälä. Kaupallisessa yhteistyössä mm. Alva-yhtiöt Oy ja Tampereen Vesi.

Vesitekniikka-kampanja julkaistiin 15.6.2021 Kauppalehden yhteydessä. Tästä linkistä pääset Mediaplanetin verkkopalvelusta lukemaan kampanjan näköislehden http://project.mediaplanet.com/25022.pdf


Aiheina muun muassa: 

  • Vesihuoltoalan on uudistuttava, Olli-Matti Verta, vesitalousjohtaja, Maa- ja metsätalousministeriö (s. 2) 
  • Kuinka vesihuoltoalan uudistusta voisi nopeuttaa?  Osmo Seppälä, toimitusjohtaja, Vesilaitosyhdistys (s. 4) 
  • Yritysvastuuverkosto FIBSin yritysvastuuasiantuntija Angelina Kuokkanen kertoo vastuullisuuden ja erityisesti ilmastotekojen näkyvän yritysten käytännöissä (s. 6)
  • Suomalainen vesiosaaminen on kansainvälisesti arvostettua, Topi Helle, toimitusjohtaja, Finnish Water Forum (s. 8)
  • Ilmastonmuutos vaikuttaa myös pohjaveden määrään, Pekka Rossi, apulaisprofessori, Oulun yliopisto (s. 10)

Vesitekniikka-kampanjan voit lukea myös verkkosivulta: www.teknologiainfo.com 

Jaa sivu:

Tulosta