Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Evästeasetuksesi on tallennettu.
facebook twitter

Turn the tap on -hanavesikampanja

Syken ja yhteistyökumppaneiden kampanjalla lisätään tietoutta hanaveden laadusta ja saatavuudesta sekä ympäristöystävällisyydestä erityisesti turistien suuntaan. Kampanja kestää vuoden loppuun asti.

Projekti on Environment Agency of Iceland (Islanti) vetämä ja virallisina partnereina ovat Syken lisäksi Svenskt Vatten (Ruotsi) ja Ålands Vatten (Ahvenanmaa).

Lue aiheesta Syken sivuilta: https://www.syke.fi/en-US/Research__Development/Research_and_development_projects/Projects/Turn_the_tap_on/Kraanavesi__Tap_water_from_Finland

Suomen kampanjassa Syke yhteistyössä Visit Finlandin kanssa suunnitteli promopäivän Finavialle. Päivän aikana 17.6. Suomeen tuleville turisteille jaettiin tietoutta hanavedestä.

Visit Finland on tehnyt 30 sekunttia kestävän vesiaiheisen somevideon ”Water – a pure reason to visit Finland”, jonka löydät Youtbesta:  https://youtu.be/sQ7ycu-ju44

Islannissa kampanja lähti käyntiin 3.6. Kranavatn -nimellä. Inspired by Icelandin kampanjasivut näet osoitteessa: www.inspiredbyiceland.com/kranavatn

Ruotsissa ja Ahvenanmaalla kampanja alkaa myöhemmin.

Käytössä ovat mm. seuraavatTwitter aihetunnisteet  #turnthetapon, #drinktapwater ja #SustainableTravelFinland. Islannilla on käytössä #drinktapwater, #tapwatericeland ja #kranavatn.

 

Visit Finlandin ”Water – a pure reason to visit Finland”.

Jaa sivu:

Tulosta